ROSACEA RØDMEN

Rosacea og rødmen kan fjernes med laserbehandling.

KØB DIN LASER
BEHANDLING ONLINE

Du kan allerede købe din behandling online i dag. Efter du har gennemført din betaling i webshoppen, får du næstkommende hverdag tilsendt en mail med dit værdibevis, som du kan bruge og indløse i klinikken.

BOOK TID TIL DIN
BEHANDLING

Få et overblik over hvilke tider der er ledige, og book din første forundersøgelse eller vores behandling i  vores online bookingsystem. Inden din første behandling med Botox, skal du konsulteres af vores hudlæge.

ROSACEA

Mange lider af Rosacea, som er en kronisk betændelse på huden. Rosacea giver væsentlig rødme i ansigtet. Sygdommen giver en følelse af stikken og prikken i huden, der kan være stærkt generende og i slemme tilfælde ses små udvidede blodkar tydeligt.
Rosacea kan reduceres væsentligt ved en enkelt laserbehandling med I2PL laser. Med et behandlingsforløb kan sygdommens gener fjernes, så du slipper for rødmen, hævelse, synlige blodkar og irritationer på huden.

RØDMEN

For nogle viser rødmen sig ved nervøsitet, forandre fremkaldes farven af kulde og nogle lider af rødmen på huden hele tiden. Det er mikroskopiske blodkar i huden, der forårsager den røde farve. Jo dybere karrene ligger i huden, jo mørkere virker farven. Behandles diffus rødmen med I2PL laser trækker blodkarrene sig sammen og forsvinder. På den måde forsvinder rødmen i huden, der efterlades jævn og fin.

Brug for hjælp?

Hvis der er tvivl om hvad du skal gøre eller du har andet på hjerte du har brug for dialog med os omkring, må du meget gerne kontakte os på nedenstående

køb nu betal senere

GEBYR- OG RENTEFRI BEHANDLING

Du kan købe din behandling online og afdrage over 24 måneder. Her skal du blot købe et gavekort på 2000 kr. og betale det gennem ViaBill.

Vores seneste produkter

CBD HAND & FEET HYDRATION 15 ML